ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
- ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ notos.gr
- ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
- ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
2. Κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα "Θέλω να γίνω Μέλος".
3. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.
4. Αφού συμπληρώσεις τα στοιχεία σου, κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
Ο λογαριασμός σου είναι έτοιμος!
Σημαντικό
• Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
• Ο κωδικός πρόσβασης που θα επιλέξεις θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες και να περιλαμβάνει κεφαλαία , πεζά γράμματα και αριθμούς
• Συμφωνόντας να λαμβάνεις νέα και ενημερώσεις απο το notos.gr θα λαμβάνεις newsletter με τα νέα και της προσφορές μας.
Ο νέος κωδικός σου είναι έτοιμος.
Αν λάβεις email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού χωρίς να το έχεις ζητήσει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας. Mπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
Εκεί μπορείς να δεις και να τροποποιήσεις όλα τα στοιχεία σου :
• Προσωπικά Στοιχεία
• Στοιχεία Πρόσβασης
• Διευθύνσεις
• Αλλά και να δεις το Ιστορικό Παραγγελιών
Για τις online αγορές μέσω του e-shop μας, για να επωφεληθείς των προνομίων more, θα χρειαστεί πριν πραγματοποιήσεις την αγορά σου να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο www.notos.gr και αφού συνδεθείς στο λογαριασμό σου να καταχωρήσεις τον αριθμό της κάρτας σου ή τον κωδικό μέλους more από το εικονίδιο του λογαριασμού σου που βρίσκεται δίπλα από το καλάθι αγορών, στο πεδίο ΜΕΛΗ NOTOS MORE.
Έτσι, κάθε φορά που συνδέεσαι στον λογαριασμό σου στο www.notos.gr και πραγματοποιείς ηλεκτρονικές αγορές, θα κερδίζεις αυτόματα και την αντίστοιχη ποντοδότηση.
Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς:
• Αν δεν έχει γίνει η σύνδεση του λογαριασμού στο e-shop με την κάρτα σου ή τον κωδικό μέλους more τότε οι πόντοι δεν προστίθενται αυτόματα.• Οι πόντοι αποδίδονται με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και πιο συγκεκριμένα με την παραλαβή της παραγγελίας.
Α. Πλοήγηση: Μπορείς να πλοηγηθείς στο κεντρικό menu του notos.gr, αρχικά επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σε ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια επιλέγεις τις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσεις σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες, κάνεις κλικ πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν που σε ενδιαφέρει.
Β. By Brand: Επιλέγεις την κεντρική κατηγορία BRANDS (πάνω αριστερά στο menu), και από εκεί κάνοντας κλικ στο brand το οποίο σε ενδιαφέρει βλέπεις την λίστα με τα προϊόντα της αντίστοιχης εταιρείας όπου και μπορείς να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις.
Γ. Αναζήτηση: Εισάγεις έναν όρο στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Μπορείς να ψάξεις οποιονδήποτε όρο (brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος κ.λπ.) και να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Α. Picking Points: Στην περίπτωση που μένεις κοντά σε κάποιο από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα, και εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου -υπάρχει σημείο παραλαβής σε κάθε φυσικό πολυκατάστημα notos. Μάθε εδώ ποιό είναι το κοντινότερο σου πολυκατάστημα.
Β. Παραλαβή μέσω εταιρείας courier: Εφόσον συμπληρώσεις σωστά τα στοιχεία σου και τη Διεύθυνση Παραλαβής, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα φροντίσει να παραλάβεις την παραγγελία σου το ταχύτερο δυνατό. Θυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 70 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ανά παραγγελία. Η παραλαβή μέσω courier αφορά παραγγελίες με διεύθυνση αποστολής μόνον εντός Ελλάδος.
Οι επιλογές πληρωμής είναι 3:
Α. Αντικαταβολή (Κόστος: 2 ευρώ)
Β. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ
-
3 έως 6 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα.
-
5 έως 7 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.
Σημαντικό:
Αν δεν παραλάβεις την παραγγελία σου στον προβλεπόμενο χρόνο & δεν έχεις λάβει ενημέρωση για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινώνησε μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
Σημαντικό:
Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρηση της. Μετά το 2ωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.
Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να μπορείς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος για σένα, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λάθους.
Αν, ωστόσο, χρειαστείς οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr