Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €70!

Πολιτική επιστροφών

Θέλω να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα

Αρχικά θα πρέπει να συμπληρώσεις υποχρεωτικά την φόρμα επιστροφής που περιέχεται στην παραγγελία σου ή μπορείς να την κατεβάσεις και να την εκτυπώσεις από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Φόρμας Επιστροφής notos.gr

Θα πρέπει να αποστείλεις το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ).
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.

Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής.Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.

Αν παρέλαβες και πλήρωσες σε κάποιο pickup point από τα πολυκαταστήματα notos ή notoshome, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο αντίστοιχο πολυκατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Για να επιστραφεί το προϊόν στα πολυκαταστήματα notos, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Αιόλου 94, Τ.Κ. 10559 ΑΘΗΝΑ, T. 211-1887482 προς notos.gr.

Τα πολυκαταστήματα notos αναλαμβάνουν τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική). Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή εάν χρειαστεί να επιστραφεί ξανά η ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.

Θέλω να γνωρίζω πως παίρνω πίσω τα χρήματα μου στη περίπτωση που επιστρέψω τη παραγγελία μου
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: Εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά ή αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχεις δηλώσει. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Αν παρέλαβες και πλήρωσες σε κάποιο pickup point από τα πολυκαταστήματα notos ή notoshome, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο αντίστοιχο πολυκατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.
Θέλω να αντικαταστήσω το προϊόν που επιστρέφω με κάτι άλλο

Για αλλαγή προϊόντος μπορείς να επικοινωνήσεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.  Προσοχή: αλλαγές γίνονται μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το notos.gr και μόνο σε χρώμα ή μέγεθος. Όμως, εάν υπάρχει κοντά σου πολυκατάστημα notos, μπορείς να κάνεις την αλλαγή εκεί, και να επιλέξεις οποιοδήποτε προϊόν θελήσεις.
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.

Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής.Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Αν λείπει κάτι από την παραγγελία μου
Μας ενημερώνεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
Αν υπάρχει ελλαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου
Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ( 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.). Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
Σημαντικό
  • Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.

  • Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.

  • Για λόγους υγιεινής δε γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, σκουλαρίκια, βερνίκια νυχιών, μολύβια ματιών και χειλιών, mascara, eyeliner, lip gloss και κραγιόν. Για λόγους υγιεινής δε γίνονται δεκτές επιστροφές σε μαξιλάρια ύπνου και σε κάτω εσώρουχα. Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή. Μαγιό που δεν πωλούνται με προστατευτική ταινία δεν επιστρέφονται.

  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.

  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα notos.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.