ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
NOTOSmore
Καλώς ήλθατε στο πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore» το οποίο παρέχεται από την εταιρεία «NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ AEBE», που εδρεύει στην Κηφισιά επί της οδού Καλυφτάκη 5 (Α.Φ.Μ. EL099350688, Δ.Ο.Υ.: Φ.Α.Ε. Αθηνών), εφεξής καλουμένης χάριν συντομίας «NOTOS».
Με το να γίνετε μέλος συμφωνείτε να δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
Η NOTOS διαθέτει το πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore» (στο εξής Πρόγραμμα) για τα φυσικά πολυκαταστήματα notos και το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα μέσω της ιστοσελίδας www.notos.gr (στο εξής “Πολυκαταστήματα”), τα προνόμια του οποίου δικαιούνται να λαμβάνουν ανεξαιρέτως όλοι οι ενήλικοι πελάτες (στο εξής “Τα μέλη”) των πολυκαταστημάτων που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα.
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore» είναι δωρεάν και δεν απαιτείται αγορά για να γίνετε μέλος.
Με το να γίνετε μέλος του προγράμματος θα μπορείτε να κερδίζετε πόντους που θα σας κατατάσσουν σε διαφορετικές βαθμίδες όπου θα μπορείτε να λάβετε μέρος σε προσφορές, υπηρεσίες, εκδηλώσεις και πολλά άλλα που διοργανώνονται από τη NOTOS ή από συνεργαζόμενες εταιρείες με τη NOTOS.
Ως συνδεδεμένο μέλος θα σας προσφέρουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένων εξατομικευμένων προσφορών και προτάσεων που θα κοινοποιούνται από τα πολυκαταστήματα ή/ και μέσω αποστολής μηνυμάτων sms, μηνυμάτων viber, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνυμάτων εφαρμογών ή στη ροή κοινωνικών μέσων σας, κατά περίπτωση.
Τα μέλη θα ενημερώνονται οποτεδήποτε για το λογαριασμό τους και θα να έχουν πρόσβαση στη συνολική εικόνα τους (ιστορικό αγορών, σύνολο διαθέσιμων πόντων που έχουν συγκεντρώσει από τις αγορές τους ή και από προωθητικές ενέργειες, βαθμίδα, προνόμια, διαθέσιμα και εξαργυρωμένα κουπόνια, κ.α.) μέσω του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr μεταβαίνοντας στην ενότητα ««Μέλη notosmore»)» ή / και από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “ notosmore”).
Η ιδιότητα μέλους σας είναι προσωπική, μη μεταβιβάσιμη και υπόκειται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους κανόνες, κανονισμούς, πολιτικές και διαδικασίες που υιοθετούνται από τη NOTOS, όπως εγκρίθηκαν από εσάς κατά τη συμμετοχή σας σε προσφορές, ανταμοιβές, αγορές και άλλες σχετικές υπηρεσίες.
Τα μέλη μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις και να έχουν πρόσβαση πάντα στην πιο πρόσφατη έκδοση αυτών, μέσω της σχετικής σελίδας του ιστότοπου των πολυκαταστημάτων ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ «notosmore» | notos και της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “ notosmore”).
Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η NOTOS θα επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εδώ.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης απευθύνεται σε ενήλικες πελάτες της NOTOS που ενεργούν με προσωπική ιδιότητα και όχι υπό την ιδιότητα μιας εταιρείας.
Οι εργαζόμενοι στη NOTOS μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα, αλλά μπορεί να αποκλειστούν από ορισμένες προωθητικές ενέργειες.
Επίσης το πρόγραμμα περιορίζεται σε αγορές που πραγματοποιούνται στα φυσικά πολυκαταστήματα notos & στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr.
Οι πελάτες των πολυκαταστημάτων που επιθυμούν να αποκτήσουν λογαριασμό και να ενταχθούν στο πρόγραμμα, πρέπει να εγγραφούν σε αυτό σύμφωνα με τα εξής:
Η εγγραφή του μέλους στο πρόγραμμα πραγματοποιείται από το ταμείο των πολυκαταστημάτων ακολουθώντας τις οδηγίες του υπαλλήλου (απαιτείται η συσκευή του τηλεφώνου του μέλους για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση με την απόδοση ενός εξαψήφιου προσωρινού κωδικού (One-Time Pin), από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”), από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα εγγραφής.
Προϋπόθεση εγγραφής είναι η δήλωση πραγματικού και μοναδικού ανά μέλος κινητού τηλεφώνου, το οποίο πρέπει να έχει καταχωρηθεί από Ελληνικό Πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
Ειδικότερα, κατά την εγγραφή μέσω της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “notomore”) και του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr το μέλος καλείται να συμπληρώσει και τη φόρμα εγγραφής με επιπλέον προσωπικά στοιχεία.
Κατά την διαδικασία εγγραφής του μέλους, πραγματοποιείται αποστολή κωδικού μιας χρήσης (OTP) για την επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου του μέλους.
Εγγραφή νέου μέλους με αριθμό κινητού τηλεφώνου που υπάρχει ήδη στη βάση δεν δύναται να ολοκληρωθεί. Σε μια τέτοια περίπτωση, το μέλος θα χρειαστεί να αποστείλει e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr για επίλυση του θέματος.
Το μέλος δηλώνει, ότι όποια πληροφορία δίνει στο πρόγραμμα είναι αληθής και ακριβής και είναι υπεύθυνο για την ορθότητα αυτής και τη διατήρηση ενημερωμένων στοιχείων στο προφίλ του. Η εταιρία NOTOS δε φέρει ευθύνη απόδοσης προνομίων μέλους, στην περίπτωση που το μέλος έχει δώσει λανθασμένα ή ανακριβή προσωπικά στοιχεία.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης δομείται πάνω σε 3 άξονες: Εγγραφή, Επιβράβευση, Εξαργύρωση.
Το μέλος αφού εγγραφεί ξεκινά να συλλέγει πόντους.
Το μέλος, ανάλογα με τους πόντους που έχει συλλέξει τοποθετείται σε βαθμίδες (levels) και πιο συγκεκριμένα:
Level 1: Member (0-999 points)
Level 2: Expert (1.000-1.499 points)
Level 3: Gold (1.500-2.999 points)
Level 4: Vip (3.000 points +)
- Το μέλος δικαιούται 5 πόντους για κάθε 1€ αγορών σε επιλεγμένα σήματα (brands) ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και καλλυντικών.
- Το μέλος κερδίζει πόντους με αγορές ως συνδεδεμένο μέλος ή πραγματοποιώντας άλλες δραστηριότητες απονομής πόντων μέσα από ενέργειες που ενδέχεται να εφαρμόζει το πρόγραμμα (πχ, διαγωνισμούς, κληρώσεις, κλπ). Αναλυτικότερα, το μέλος, για να κερδίσει πόντους, πρέπει να αναφέρει το αναγνωριστικό μέλους (αριθμός κινητού) που σχετίζεται με την εγγραφή του στο ταμείο των πολυκαταστημάτων ή να συνδεθεί στο λογαριασμό του πριν ολοκληρώσει την αγορά του από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr.
- Το μέλος δεν κερδίζει πόντους από αγορές δωροκαρτών.
- Οι πόντοι που έχει κερδίσει το μέλος είναι προσωπικοί και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλο άτομο ή μέλος.
- Οι πόντοι που αποκτώνται ισχύουν για 12 μήνες από την ημερομηνία της αντίστοιχης συναλλαγής με βάση την οποία αυτοί αποκτήθηκαν ή την ημερομηνία της προωθητικής ενέργειας από την οποία αποκτήθηκαν, (για παράδειγμα οι πόντοι που αποκτήθηκαν στις 18 Ιουνίου θα λήξουν στις 18 Ιουνίου του επόμενου έτους).
- Οι πόντοι που κερδίζονται υπολογίζονται για την τοποθέτηση του μέλους σε μια από τις τέσσερις βαθμίδες του προγράμματος και για την μετάβαση στη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη βαθμίδα του προγράμματος.
- Το μέλος επιβραβεύεται με προνόμια που απορρέουν από τη βαθμίδα στην οποία τοποθετείται ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνει.
- Το μέλος μπορεί να εξαργυρώσει συγκεκριμένο αριθμό προνομίων βάσει της βαθμίδας του, επιλέγοντας εκείνα τα πρόνομια που τον ενδιαφέρουν. Συγκεκριμένα:
Level 1: Member (0-999 points), δικαιούται όλα τα κουπόνια (4 από 4)
Level 2: Expert (1.000-1.499 points), δικαιούται 3 από 6 κουπόνια
Level 3: Gold (1.500-2.999 points), δικαιούται 5 από 13 κουπόνια
Level 4: Vip (3.000 points +), δικαιούται 7 από 15 κουπόνια
- Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει μέρος από το σύνολο των πόντων του (ή και όλους) για την έκδοση εκπτωτικών κουπονιών σε επιλεγμένα brands, είτε αυτά αναφέρονται στην ηλεκτρονική σελίδα του σχήματος είτε προκύπτουν από έκτακτες προωθητικές ενέργειες.
- Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει τα κουπόνια του στο διάστημα και υπό τις συνθήκες που αυτά παραμένουν ενεργά στο λογαριασμό του. Κατά την εναλλαγή βαθμίδων, κουπόνια που το μέλος δικαιούτο στην προηγούμενη βαθμίδα δεν μεταφέρονται καθώς ακυρώνονται. Τυχόν αλλαγές και τροποποιήσεις στο σύστημα επιβράβευσης ενημερώνονται μονομερώς από την NOTOS χωρίς να απαιτείται προηγούμενη ενημέρωση του μέλους.
- Ο αριθμός των πόντων και το δικαίωμα χρήσης κουπονιού δεν αντικαθίστανται ή εξαργυρώνονται με επιστροφή χρημάτων. Ανάλογα με τους πόντους που έχει μαζέψει το μέλος, θα μπορεί να απολαύσει τα προνόμια που αντιστοιχούν στο ισχύον πρόγραμμα, στη βαθμίδα που βρίσκεται κάθε φορά.
- H NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής και να μεταβάλλει ή αντικαθιστά το ύψος επιβράβευσης των αγορών καθώς και τα προνόμια των βαθμίδων ενημερώνοντας τα μέλη με ανάρτηση στην εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης (mobile app “notomore”).
- Η ημερομηνία εγγραφής στο πρόγραμμα αποτελεί την «Ημερομηνία Έναρξης» κάθε έτους μέλους στο πρόγραμμα. Το "Έτος Μέλους" είναι οι 12 μήνες που ακολουθούν την ημερομηνία έναρξης. Η βαθμίδα στο πρόγραμμα βασίζεται στους πόντους που θα κερδίσει το μέλος κατά τη διάρκεια του τρέχοντος ή του προηγούμενου έτους, όποιο από τα δύο είναι το υψηλότερο.
- Το νέο μέλος ή το μέλος που δεν έχει επαρκείς πόντους για να ενταχθεί στη δεύτερη βαθμίδα, θα ξεκινήσει από την πρώτη. Εάν το μέλος φθάσει στη δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη βαθμίδα κατά τη διάρκεια του έτους μέλους στο πρόγραμμα, θα παραμείνει σε αυτή για το υπόλοιπο του έτους μέλους και του επόμενου έτους μέλους. Εάν το μέλος κατά τη διάρκεια του έτους μέλους δεν συγκεντρώσει επαρκείς πόντους για να περάσει στη δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη βαθμίδα, θα επιστρέψει στην πρώτη βαθμίδα για το επόμενο έτος μέλους.
- Μετά το τέλος κάθε έτους μέλους, όλοι οι πόντοι που υπολογίζονται για την επόμενη βαθμίδα μέλους θα μηδενίζονται και θα ξεκινούν από το 0 από την αρχή κάθε έτους μέλους.
- Οι πόντοι που υπολογίζονται για την παροχή εκπτωτικών κουπονιών ισχύουν μέχρι την επόμενη Ημερομηνία Έναρξης.
- Τα εκπτωτικά κουπόνια δε μπορούν να ανταλλαχθούν με μετρητά, δωροκάρτες ή να χρησιμοποιηθούν για αγορές που ανέρχονται συνολικά σε ποσό μικρότερο από την αξία του εκπτωτικού κουπονιού ή την αξία της προυπόθεσης αγοράς που μπορεί να ζητείται σε κάποιο κουπόνι. Το συνολικό ποσό της αγοράς, μετά την εφαρμογή του κουπονιού μπόνους, πρέπει να υπερβαίνει το 1€. Τα μη εμπορικά αγαθά, όπως οι τσάντες αγορών στο κατάστημα, δεν υπολογίζονται σε αυτό το ποσό.
- Κάθε εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο μία φορά και εφαρμόζεται σε επιλεγμένα προϊόντα της αγοράς.
- Το κάθε εκπτωτικό κουπόνι πρέπει να εξαργυρωθεί εντός 30 ημερών μετά την απόκτησή του, διαφορετικά θα λήξει και θα διαγραφεί. Εκτυπώσεις ή στιγμιότυπα οθόνης του εκπτωτικού κουπονιού δεν θα γίνουν δεκτές. Αποκλείεται η νομική προσφυγή.
- Τα εκπτωτικά κουπόνια δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δωροκαρτών ή να εφαρμοστούν σε προηγούμενες αγορές.
- Σε περίπτωση που το μέλος επιστρέψει προϊόν από την αγορά του οποίου κέρδισε πόντους:
- Οι πόντοι που κερδίζονται κατά την αγορά ενός προϊόντος θα αφαιρεθούν από το λογαριασμό του.
- Το πλεονέκτημα έκπτωσης που λαμβάνεται μέσω των εκπτωτικών κουπονιών παύει να ισχύει. Μόνο το ποσό που καταβλήθηκε για το προϊόν θα επιστραφεί, όχι το εκπτωτικό κουπόνι.
- Ειδικά για την εξαργύρωση των κουπονιών του Συνεργάτη του προγράμματος, το μέλος ακολουθεί την εξής διαδικασία:
- ALTERLIFE & ALIAVITA (ισχύει από 31/01/2023): Για την πρώτη του επίσκεψη, το μέλος κλείνει ραντεβού σε κάποιο από τα καταστήματα του Συνεργάτη. Όταν επισκεφθεί το κατάστημα αναφέρει το κινητό του στον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο του καταστήματος ALTERLIFE που έχει κλείσει το ραντεβού κι εκείνος με τη σειρά του τον αναζητά σε ειδική πλατφόρμα. Ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος εντοπίζει το μέλος στο σύστημα, ελέγχει τα διαθέσιμα ψηφιακά κουπόνια του συγκεκριμένου καταστήματος και αφού πρώτα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητά του ψηφιακού κουπονιού του μέλους, εξαργυρώνει εκείνο που επιθυμεί το μέλος, ώστε να κερδίσει την αντίστοιχη παροχή.
- COFFEE BERRY: Η NOTOS θα χορηγεί στο μέλος κουπόνι ροφήματος καφέ ή/ και σνακ, το οποίο θα είναι εξαργυρώσιμο στο κατάστημα του Συνεργάτη. Το μέλος θα παραδίδει το κουπόνι στο κατάστημα του Συνεργάτη για εξαργύρωση. Η εξαργύρωση αφορά:
- 1 δωρεάν ρόφημα καφέ: espresso, freddo espresso, cappuccino, freddo cappuccino, στιγμιαίο ζεστό, στιγμιαίο κρύο, φίλτρου, ελληνικό. Επιπλέον, η επιλογή καφέ (εκτός φίλτρου & ελληνικού) ισχύει αποκλειστικά για τα 3 χαρμάνια Premium, Elegant, Flavor. Από τα ανωτέρω εξαιρούνται τα ροφήματα με μονοποικιλιακό καφέ και τα XL μεγέθη. Το κουπόνι ισχύει αποκλειστικά για υπηρεσία take away από το κατάστημα Coffee Berry.
- 1 δωρεάν σνακ: κουλούρι θεσσαλονίκης (απλό ή ολικής άλεσης), κουλούρι γεμιστό, κρουασάν βουτύρου γαλοπούλα, μίνι μπριός με γαλοπούλα ένταμ και ντομάτα, μίνι μπαγκετίνι ολικής με γαπούλο ένταμ και ντομάτα, μινι μπακετίνι με κολοκυθοκεφτέ (vegan επιλογή), soft cookie σοκολάτα με κομμάτια σοκολάτας, soft cookie σοκολάτα με κομμάτια λευκής σοκολάτας, begniet με γέμιση πραλίνα, begniet με γέμιση κρέμα Βαυβαρίας, τορτίγια ολικής με γαλοπούλα, τορτίγια ολικής με κοτόπουλο.
Το κουπόνι ισχύει αποκλειστικά για υπηρεσία take away από το κατάστημα Coffee Berry σε Πλατεία Ομόνοιας 12, Πειραιά (Ηρώων Πολυτεχνείου 31) και Πλατεία Καλαμάτας.
- Το μέλος μπορεί να διακόψει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα ανά πάσα στιγμή απευθυνόμενο με φυσική παρουσία στο πολυκατάστημα notos που το εξυπηρετεί ή αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr ή συμπληρώνοντας την παρούσα φόρμα ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών στο 211-1883012, Δευτέρα-Σάββατο, 8.00- 22.00.
- Σημειώνεται ότι η διακοπή της συμμετοχής στο πρόγραμμα σημαίνει ότι όλοι οι πόντοι θα διαγράφονται και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται. Επίσης, οποιεσδήποτε αιτήσεις πίστωσης πόντων θα ακυρωθούν. Ακόμη, θα τερματίζεται η επικοινωνία μέσω των καναλιών που το μέλος επέλεξε κατά την εγγραφή του.
- Σε περίπτωση διαγραφής του μέλους και τυχόν επανένταξής του, συνεπάγεται την εκ νέου εκ νέου εγγραφή του στο πρόγραμμα χωρίς αξιώσεις μεταφοράς οποιουδήποτε ιστορικού παραγγελιών, πόντων, προνομίων.
- Σε περίπτωση που το μέλος δεν κάνει χρήση της συμμετοχής του στο πρόγραμμα για χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) ετών από την τελευταία συναλλαγή που έγινε ως συνδεδεμένο μέλος, η συμμετοχή θα απενεργοποιείται αυτόματα. Για την εξυπηρέτηση της σύμβασης με τα μέλη η NOTOS θα επικοινωνεί στα μέλη, τρείς (3) μήνες πριν την ημερομηνία απενεργοποίησης της συμμετοχής, με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση ή/και με γραπτό μήνυμα (viber/ sms) στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας που έχουν δηλώσει για την επικείμενη διαγραφή τους από το πρόγραμμα ή και με μήνυμα μέσω της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “notomore”).
- Η NOTOS δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, να τερματίσει, να τροποποιήσει, να περιορίσει, να αναστείλει ή να μεταβάλλει το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ή/και τους Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή, σε περίπτωση αλλαγών στην ισχύουσα νομοθεσία, αλλαγών στις υπηρεσίες που παρέχονται ή εισαγωγής νέων υπηρεσιών. Οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ μετά από 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία τα μέλη έχουν ενημερωθεί για την αλλαγή αυτή ή από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”), ή με αποστολή sms/viber ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή συνδυασμού αυτών. Εάν το μέλος δεν αποδεχθεί τις αλλαγές, έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συμμετοχή του.
- Η NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να κάνει μικρές αλλαγές στο πρόγραμμα και στους Όρους και Προϋποθέσεις του προγράμματος χωρίς να παρέχει προηγούμενη ειδοποίηση, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές οι αλλαγές δεν επηρεάζουν σημαντικά τη συμμετοχή με αρνητικό τρόπο.
- Η NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, την παρούσα σύμβαση με το μέλος και να προβεί σε ανάκληση της ιδιότητας μέλους σε περιπτώσεις οποιαδήποτε αποδεδειγμένης κακής χρήσης ή κατάχρησης του προγράμματος ή προσπάθειας απάτης, μη τήρησης των Όρων και Προϋποθέσεων του προγράμματος, αδράνειας μέλους, οποιαδήποτε ψευδής δήλωσης ή οποιαδήποτε συμπεριφοράς επιζήμιας για τα συμφέροντα της NOTOS. Αν η συμμετοχή του μέλους ανακληθεί, θα επηρεάσει την καταλληλότητα για περαιτέρω συμμετοχή στο Πρόγραμμα και τυχόν πόντοι στο λογαριασμό του θα λήξουν αυτόματα και όλα τα προνόμια θα αφαιρεθούν.
- Η εταιρία NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να ενεργοποιεί ή να απενεργοποιεί τα προνόμια ή/και να προβαίνει σε συνολική διακοπή του προγράμματος προνομίων οποτεδήποτε ή και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, καθώς το πρόγραμμα αυτό αποτελεί οικειοθελή παροχή της εταιρίας. Το μέλος με την αποδοχή των όρων χρήσης (από τη δήλωση του κινητού τηλεφώνου κατά την εγγραφή και την αναφορά/ καταγραφή του κωδικού ταυτοποίησης) αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητά της και ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της.
- Σε περίπτωση αιτήματος του μέλους για διαγραφή των προσωπικών του στοιχείων η NOTOS διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα του για τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα διαγραφής του σε αντίγραφα ασφαλείας. Μετά το πέρας των 30 ημερών διαγράφονται τα προσωπικά δεδομένα από τα αντίγραφα ασφαλείας. Ακόμα και μετά την πάροδο αυτών των 30 ημερών η NOTOS θα διατηρεί τα φορολογικά δεδομένα των αγορών του, ενώ θα διατηρούνται και κάποια βασικά δεδομένα του μέλους, που θα παραμένουν στα αρχεία της για τη διασφάλιση της νομιμότητας της επεξεργασίας τους. Αυτά αφορούν στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας και την ηλεκτρονική διεύθυνση του σε κωδικοποιημένη ψηφιακή μορφή (Hash) με σκοπό τη διασφάλιση των έννομων συμφερόντων της NOTOS.
- Νομική Βάση και Διαφάνεια Επεξεργασίας Επικαιροποίηση Δεδομένων
- Εκτέλεση σύμβασης: Προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί της παρούσας σύμβασης δηλαδή α) η συμμετοχή του μέλους στο πρόγραμμα με την καταγραφή και ανάλυση των αγορών του και η επιβράβευση του μέλους με πόντους και προνόμια από τις αγορές του, β) η ενημέρωση του μέλους για ειδικές προσφορές και προνομιακές υπηρεσίες καθώς και γ) η γενική ανάλυση της γενικής αγοραστικής τάσης των μελών του προγράμματος είναι απαραίτητη η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από το μέλος κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα και των δεδομένων που παράγονται από τις συναλλαγές του
- για την εκτέλεση των όρων του προγράμματος επιβράβευσης «notosmore»,
- για την επικοινωνία γενικών ή ειδικών προσφορών προς το μέλος και την ενημέρωσή του για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της,
- για την παροχή των προνομίων και την ανάλυση και έρευνα της αγοραστικής τάσης των πελατών της (κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται, επισκεψιμότητα, είδος προϊόντων που επιλέγουν οι πελάτες, ανταπόκριση στις γενικές και εξειδικευμένες προσφορές κ.α.) προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση του πελατολογίου της NOTOS και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατειακή της βάση,
- για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της βάσει νόμου, όπως όταν τα σχετικά δεδομένα ζητούνται από τις φορολογικές αρχές στα πλαίσια ελέγχων ή για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων και εννόμων συμφερόντων της, όπως σε περιπτώσεις υποθέσεων ενώπιον ρυθμιστικών, διοικητικών ή Δικαστικών αρχών και για την διασφάλιση ότι το μέλος είναι ενήλικο φυσικό πρόσωπο και κάτοικος Ελλάδος.
- Οι φορολογικές, ελεγκτικές δικαστικές, ρυθμιστικές, κλπ. αρχές σε περίπτωση σχετικού ελέγχου
- Η εταιρεία με την επωνυμία «MENA FRANCHISE SERVICES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε..», η οποία παρέχει υπηρεσίες CRM και η οποία έχει αναλάβει μεταξύ άλλων την καταχώριση, ενημέρωση, και διατήρηση της βάσης δεδομένων με τα δεδομένα των μελών ως εκτελών την επεξεργασία για λογαριασμό της NOTOS και σύμφωνα με τις οδηγίες και τις καταγεγραμμένες εντολές της ή/και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία παρέχει στο μέλλον στην NOTOS τις ίδιες υπηρεσίες σε αντικατάσταση ή σε συνεργασία με την ως άνω εταιρεία.
- Εξωτερικοί συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και ανάλυσης δεδομένων, στους οποίους διαβιβάζονται με αυστηρούς περιορισμούς και διαδικασίες τα απαραίτητα δεδομένα για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους και την εξυπηρέτηση των μελών.
- το δικαίωμα στην ενημέρωση και την πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα που επεξεργάζεται η NOTOS στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης
- το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του που σχετίζονται με τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα επιβράβευσης
- το δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης
- το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης, και
- το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων του που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης.
- στον ιστότοπο του προγράμματος https://www.notos.gr/notos-more/, με επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους.
- υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@notoscom.gr .
- υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr
- Μέσω του mobile app του πρόγράμματος
- Αποστέλλοντας σχετική επιστολή στην Notos Com Συμμετοχές, στη διεύθυνση Καλυφτάκη 5, Κηφισιά, ΤΚ14564, (- Υπόψη DPO)
- Μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@notoscom.gr
- Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr
- από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr μεταβαίνοντας στην ενότητα «Μέλη notosmore»
- από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “ notosmore”)
- μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr.
Τα μέλη, για ερωτήσεις σχετικά με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης, μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών των πολυκαταστημάτων στο 211-1883012, Δευτέρα-Σάββατο, 8.00- 22.00 ή συμπληρώνοντας την παρούσα φόρμα ή με αποστολή ηλεκτρονικής αλληλογραφία στο notosmore@notos.gr.